Volg ons:

Nulli

Home Administratief medewerker 

Wie is Solusio?

Solusio is al meer dan 25 jaar gespecialiseerd in specifieke renovatiewerken voor woningen. Solusio  bouwt, beschermt en behoudt! Zo kunnen we het nog het best samenvatten. Onze focus ligt daarbij op drie activiteiten: vochtbestrijding, gevelwerken en houtworm- en zwambestrijding. Met onze jarenlange ervaring in deze materie mogen wij ons gerust specialisten in ons vak noemen. Onze stielmannen zijn iedere dag actief in heel Vlaanderen. De sfeer… die kan je het best ter plekke komen opsnuiven. Gewoon doen! En als we het dan toch in één woord dienen te omschrijven: mensgericht.

Functieomschrijving

Solusio groeit sterk, zit vol dynamiek en daarom zijn we op zoek naar een extra administratief medewerker om ons team te versterken.

De voornaamste taken zijn:

  • administratieve ondersteuning (Bijv. werfdossiers voorbereiden nl. opvragen plannen, werffiches, foto’s locatiebezoeken verzamelen en alles toevoegen aan het werfdossier; controleren van de gegevens van de werven/klanten, bestellingen plaatsen, marketing, …)
  • dagplanning werven (bijv. dagelijks werfdossiers opmaken voor de uitvoerders, inplannen van de werven, …)
  • sales-administratieve ondersteuning (inputten van de nieuwe aanvragen in CRM-systeem, …)
  • klantencontact (opvragen van ontbrekende gegevens ter voorbereiding van de werf, datum werfuitvoering inplannen en per mail bevestigen, telefoons van en naar klanten i.k.v. uitvoering van de werf, binnenkomende vragen van klanten dispatchen naar de juiste collega’s, … )

Profiel

  • Proactief en probleemoplossende houding
  • Communicatief heel sterk (zowel mondeling als schriftelijk)
  • Nauwkeurig en zelfstandig
  • Klant- en resultaatgericht (deadlines halen vormt voor jou geen stressfactor)
  • Office programma’s zijn geen probleem voor jou (alsook het leren werken met andere digitale tools zoals Pipedrive, Outsmart, Pandadoc, Exact, Teamleader, …).
  • Digitalisering en efficiëntie staat bij ons voorop
  • Je houdt van afwisseling en multitasking
  • Spreekt en schrijft vlot Nederlands.  Een goede kennis van Frans en Engels is een pluspunt.
  • Je hebt een positieve mindset

Jobgerelateerde competenties

  • De administratieve stappen voor een werfdossier uitvoeren (documenten verzamelen, gegevens controleren, informatie opvragen, …)
  • Telefonische oproepen ontvangen
  • Klanten informeren (datum werf doorgeven, …)

Persoonsgebonden competenties

  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Leervermogen hebben
  • Plannen (= ordenen)
  • Regels en afspraken nakomen
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Zelfstandig werken
  • Omgaan met stress
  • Samenwerken als hecht team
  • Klantgerichtheid
  • Contactvaardig zijn
  • Resultaatgerichtheid

Aanbod

We bieden jou een voltijdse job waarin afwisseling en teamwork centraal staan.
Solusio is een dynamisch bedrijf in volle groei waarbij we jou graag bijstaan met onze ervaring en kennis.  Je komt in een bedrijf terecht waar eigen ideeën tot verbetering van de structuur of werking in ons bedrijf warm worden onthaald.  We coachen elkaar voortdurend en geven jou de kans om mee te bouwen aan en in de verdere groei van Solusio.
We bieden een vast contract, alsook maaltijdcheques, woon-werkverkeer, … .  Onmiddellijke indiensttreding.

Je werkt samen met de collega’s op bureau in Zwijnaarde, het hart van het bedrijf waar dagelijks onze uitvoerders, technische adviseurs, … tevens aanwezig zijn.

Vereiste studies

  • Voorstel: professioneel (gerichte) bachelor (PBA) of gelijkwaardig door ervaring

Werkervaring

  • Minimum 2 jaar werkervaring

Plaats tewerkstelling
Nieuwescheldestraat 1, 9052 Zwijnaarde
Bushalte vlakbij, parkeren in de straat.

Waar en hoe solliciteren?

  • Via e-mail: katrien
    • Cv en brief
  • Contact: katrien@solusio.be
  • Telefoon: 0490 00 56 52